30 Mart 2014 Pazar

Çevre Temizliği gerekir!!!!


    

 30 Mart 2014,saat şaibeli, güzel bir gün ve heyacanlı. Güneş çok güzel ışıldıyor ama havadaki serinlik insanı biraz tetikte tutuyor. Güzel bir gece uykusu, sabah bize yakışır güzel bir kahvaltı ve eve yapılan pazar günü dokunuşundan sonra sıra oyumu kullanmaya geldi. Hani bu blogumda sağlıktan bahsedeceğim demiştim ya bugün bunun için çalışacağım ama biraz daha farklı yönde. Bireysel sağlığımızın önemi bizim için ne kadar önemli ise yaşadığınız küçük ve ya büyük toplumların sağlıklı olması da bir o kadar önemlidir. İç ve dış dünyamızın sağlıklı olması yönünde çabalıyoruz. Nefes aldığınız ortamında size iyi gelmesi için çalışmanız gerekir.Bu kesinlikle yapmanız gereken ekstra bir çaba değildir. Çevreniz için yapacağınız güzel bir temizlik,sağlıklı dokunuşlar ve zinde fikirleri kullanmak ZORUNLUDUR. Aksi taktirde ,eviniz ve siz ne kadar sağlıklı olursanız olun  dışarı adım attığınızda ruhunuza alerji yapacak birçok sıkıntı ile karşılaşırsınız.
  

    Sanırım lafı bugün çok uzatmayacağım ve daha huzurlu,sağlıklı yaşamak için kendimi oy vereceğim okula atacağım. Ha birde şu var çevre temizliği için imece usulu çalışmak çok daha iyi olur. Herkese çok güzel ve çok güneşli bir pazar diliyorum. Kaçtım ben….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder